עיצוב סביבות למידה

פינת-ישיבה-מעוצבת
שדרוג פינת ישיבה
2 בפברואר 2020
עיצוב מרחבי למידה ועיצוב מרחב הכלה, מעבר לפינה סביבות למידה מעוצבות ובמחיר הגיוני
כריות ישיבה בהתאמה אישית
2 בפברואר 2020

עיצוב סביבות למידה לא מה שחשבתם,
פינות ישיבה ורביצה לתלמידים

עיצוב סביבות למידה מיוחדות ברהיטי בתי ספר, לא רק יפה: התלמידים מרוויחים מזה המון

חושבים שאתם יודעים כל מה שצריך על עיצוב סביבות למידה? אם אתם חושבים על הריהוט הסטנדרטי, של פעם, כדאי שתתעדכנו ומהר. בעזרת מחשבה, יצירתיות ורהיטים מקוריים ומעוצבים יותר, מקבלים אווירה שונה לחלוטין. מה זה תורם ואיך עושים את זה?

במקום ריהוט שבלוני, עיצוב סביבות למידה ופינות ישיבה ורביצה

פעם ריהוט לבתי ספר היה חייב להתאים לשבלונה מקובלת. מקום ליצירתיות היה, איך אומרים, מחוץ לבית ספרינו. אבל לא כדאי לוותר על האפשרויות, ולהסתפק בשולחנות שבלוניים וכיסאות שבלוניים. חשבו על פינות ישיבה שמתחברות אל חלל פתוח. חשבו על אזורי רביצה, שבהם התלמידים מגלים שמותר ואפילו רצוי לפעמים להיות גמישים. להתרווח. להרגיש בנוח. לחוש שהאווירה מחבקת ואופטימית. תלמידים שלומדים ליד אווירה כזאת הופכים לפחות מקובעים. וגם לא משעמם בעיניים.

למה בעצם פינות רביצה תורמות הרבה לתלמיד

נכון, בית ספר צריך להיות מוסד מחנך. מקום שבו הילדים גם מבינים שלפעמים המבוגרים קובעים מה אפשר ומה אי אפשר. ובכל זאת, למסגרת חשוב שיהיו גבולות למה שמוכתב מלמעלה. יותר עיצוב, יותר יופי, אפשרות לרבוץ, להתרגע, להרגיש יותר משוחררים, כל זה מועיל בהרבה מאוד רמות. במקום ריהוט מוסדי שיוצר תחושה של שבלונה, שטנץ, אפשר להזמין רהיטים שבאמת מקנים אווירה. אווירה חיובית. אווירה של חיוניות. אווירה של חופש גם אם מדובר במסגרת לימודים.
באותן פינות שהילדים יכולים להירגע עם עצמם או עם חברים טמונה התפתחות. פינות נהדרות גם להפסקה וגם לפעילויות שונות. עיצובים משוחררים, ששואבים השראה מהרכות שבטבע, במקום רק זוויות וקווים ישרים ונוקשים. תלמיד שנמצא בסביבה שכזאת מממש את הפוטנציאל, משום שהמסר הוא שהכל אפשרי. מותר לפרוץ מתוך הגבולות. ולמעשה, כך מגדלים דור יצירתי, פעלתן שלוקח את הכלים החשובים הללו, לכל מקום בהמשך החיים. עבודה, בית, משפחה וקריירה. פחות גבולות, יותר חופש. פחות כללים נוקשים, יותר פתרונות יצירתיים.

סביבה של מועדון עם חברים ומשחקים שמאפשרת פריחה

דרך טובה להקנות נופך נוסף לבית הספר המוכר, ליצור אזור של מועדון. בפינה אחת או בחדרים נבחרים, מכניסים ריהוט מועדון נוער. את האווירה הזאת, מעניקים לתלמידים במתנה. שם הם יכולים לשחק ביחד או להשתתף בפעילויות. שם אפשר לקיים חוגים, שיחות ערות, להכין ביחד שיעורי בית או ללמוד בצורה פחות פורמלית. חוגים, לימודים, פעילויות ושלל אירועים – כשהריהוט בעיצוב המקורי נמצא בשטח, כולם מרוויחים מזה. זו הסביבה וזהו העיצוב שמאפשרים פריחה.

אם גם לכם חשוב ליצור אווירה פחות ממוסדת ויותר חופשית, את הרצון והצורך הזה אפשר להגשים. לא מזמינים ריהוט ביתי ספרי או מוסדי, לפני שפונים אלינו. ביחד, ניצור סביבת לימודים, משחק ורוגע, ללא גבולות, ללא מגבלות. כך אפשר לפרוח!

למידע והזמנות מלאו טופס זה או חייגו 050-7978-484 

WhatsApp  
פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום לך!
על כל שאלה נשמח לענות