כריות ישיבה בהתאמה אישית

מרחבי הכלה עיצוב סביבות למידה חדשניות מוטות עתיד
עיצוב סביבות למידה
2 בפברואר 2020
עיצוב מרחבי למידה ועיצוב מרחב הכלה, מעבר לפינה סביבות למידה מעוצבות ובמחיר הגיוני
פוף או כסא, מה עדיף?
2 בפברואר 2020

את הכריות הישיבה תוכלו לשים בכל מקום אשר תרצו.
כריות ישיבה ו/או קוביות ישיבה יכולות לשמש אתכם לקישוט כחפץ לנוי ו/ או ככריות בפרגולה בחצר או בסלון כחלק מפינת ישיבה בנויה.

כוחן של כריות ישיבה

מעבר לעובדה שישנה משמעות רבה בבחירת כריות ישיבה והוספתם למערכות ישיבה, הנוחות , היופי שהם מוסיפות הוא כה גדול וחשוב.
מעבר ליופי, הוספה של כריות ישיבה לפינת ישיבה בנויה מוסיפה מאוד ואף משנה ומייחדת את העיצוב כולו.
הוספה של כריות ישיבה לא תורמת רק לעיצוב ולנוחות כמו שכבר הזכרנו למעלה , אלא גם יכולה ואף משנה את איכות חיינו. כלומר, יש כריות אשר מותאמות לנשים מניקות אשר עוזרות להן לשבת ולהניק בצורה הנוחה ביותר לגב ולתינוק עצמו.

הגינה הקסומה

פרגולות מושלמות הן פרגולות עם דקים, למרות שגם אם אין באפשרותכם לבנות פרגולה עדין יהיה ניתן להפוך את הגינה לקסומה.
בשביל לשדרג את הגינה הקטנה לגינה קסומה עליה חלמתם, ניתן לרכוש מגוון של כריות ישיבה, בכל מיני צורות . מרובעות , קוביות ישיבה , ועוד.
תוכלו להוסיף כיסאות נוחים , שולחן נמוך , מחצלות קש, פופים שונים כולל פוף לילדים ולפזר אותם בשטח הפרגולה. באמצעות אלמנטים אול תוכלו להפוך את הגינה לא רק לגינה קסומה אלא גם לפינת ישיבה אוריינטלית אמתית.

כריות לפינת ישיבה בנויה

אם אתם רוצים לחדש את הסלון שלכם דווקא בחורף ניתן להשתמש בכריות ישיבה בצורת קוביות בנויות ולקבל פינת ישיבה לפי מידה בנויה ללא צורך להכנס לשיפוצים מלכלכים.
פשוט מזמינים מאיתנו קוביות ישיבה בכל גודל וצורה והריפוד המתאים לכם, קיבלתם פינת ישבה בנויה מרוקאית, אוריינטלית ומה שתרצו. קל לשנות את המיקום ואתם לא כבולים בעיצוב.

כריות ישיבה למועדוני נוער וריהוט לבתי ספר. 

במקום ריהוט מוסדי שיוצר תחושה של שבלונה, שטנץ, אפשר להזמין רהיטים שבאמת מקנים אווירה. אווירה חיובית. אווירה של חיוניות. אווירה של חופש גם אם מדובר במסגרת לימודים. באותן פינות שהילדים יכולים להירגע עם עצמם או עם חברים טמונה התפתחות. פינות נהדרות גם להפסקה וגם לפעילויות שונות

 

למידע והזמנות מלאו טופס זה או חייגו 050-7978-484 

Article Headline: כריות ישיבה בהתאמה אישית מעבר לפינה סוף טוב ליום שלך Article Description: כריות ישיבה בהתאמה אישית להתאים כל פינת ישיבה לטעם שלך מזרנים לפי מידה וכריות ישיבה בהתאמה אישית לפי טעמכם, בחרו הן את הצבע והן את סוג הבד Image URL: https://mlpn.co.il/wp-content/uploads/2020/02/מזרן-לספה.jpg Image Width: 800 Image Height: 975 Publisher Name: מעבר לפינה Logo URL: https://mlpn.co.il/wp-content/uploads/2017/07/פינות-ישיבה.png Logo Width: 1500 Logo Height: 1500
WhatsApp  
פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום לך!
על כל שאלה נשמח לענות