מרחבי הכלה, עיצוב סביבות למידה לבתי ספר ומוסדות חינוך

כריות ישיבה גדולות ומזרונים
27 בנובמבר 2017
ריהוט לגן ולבריכה
27 בנובמבר 2017

    עיצוב סביבות למידה ומרחבי הכלה ללימידה אפקטיבית ומהנה

    אצלנו במעבר לפינה אנו יוצרים סביבות למידה מותאמות לקידום אקלים מיטבי מרחבי הכלה ולמידה פעילה במרחבים שונים בבית הספר, בגן או במועדון הנוער. אופן הישיבה מודולרי על פי צרכי ההוראה השונים ובהתאמה לצורך הלימודי הספציפי ובאופן שבו תהיה תנועה מתמדת של הלמידה:

    מרחבי הכלה לישיבה במעגל לצורך שיח או סדנא, שינוי והתאמת הסביבה לישיבה בקבוצות לעבודה שיתופית הכוללת תפקיד לכל תלמיד/ה, ישיבה על פופים או כריות נוחות ועמידות לאזור קריאה אישית, עבודה אישית ועוד.

    למידע והזמנות מלאו טופס זה או חייגו 050-7978-484 

    למידע והזמנות מלאו טופס זה או חייגו 050-7978-484 

    מרחבי הכלה וסביבות למידה לבתי ספר ולמוסדות חינוך

    ילדים מבלים זמן רב משעות היממה במוסדות ובמרכזים חינוכיים. הסביבה בה הם גדלים משפיעה באופן ישיר על התפתחותם.
    זו בדיוק הסיבה שבעטייה מנהלים, מורים, מדריכים וצוותים חינוכיים משקיעים כל כך הרבה זמן, מאמץ, מחשבה ומשאבים בטיפוח מרחב הכלה מתאים לסביבת הלמידה הנדרשת.

    סביבת למידה לא חייבת להיות קרה ומיושנת

    בעת עיצוב מרחבי לימדה, ומרחבי הכלה לגני ילדים ומוסדות חינוך אנחנו נכנסים לנעליהם של הילדים ומציעים מתחמי פעילות מעשירים, מזמינים ומעצימים שהולכים יד ביד עם עולמם של הצעירים.
    מאחורינו ניסיון רב בעיצוב ריהוט למועדון נוער, ריהוט לבית ספר, ריהוט למתנ"סים, פינת ישיבה לספריה, חדרי מוסיקה ופנימיות, ויכולת מוכחת להתאים לכל מקום את הפינה המושלמת, עם ריהוט מוסדי מעוצב ומותאם בדיוק לצרכים.

    כאשר בוחרים בנו לעיצוב סביבת למידה למועדונים ובתי ספר זוכים לכמה יתרונות בולטים:

    בטיחות בסבית הלמידה
    נכון, העיצוב, המראה והנוכחות חשובים, אבל לא פחות מכך חשוב לנו ביטחונם של הפעוטות, הילדים ובני הנוער. אנו מקפידים על גימורים איכותיים, נמנעים מפינות חדות או שימוש בסיכות ועובדים רק עם חומרים המותאמים למגע יום יומי עם פעוטות וילדים.

     

    עיצוב סביבות למידה חדשניות מוטות עתיד

    סדרות הריהוט שלנו למוסדות חינוכיים בנויות מיחידות עצמאיות וגמישות אותן ניתן להרכיב, להחליף ולפרק בהתאם לצורך. תודות לתכנון המקדים והמעמיק שאנחנו עורכים במרכז החינוכי עצמו הילדים והצוות נהנים מריהוט ארגונומי, גמיש ונגיש.

    קלות שינוע

    לצד המודל המודולאריות, אנחנו מקפידים לעבוד עם חומרים איכותיים וקלים לנשיאה. כך שגם למבוגרים וגם לילדים יהיה קל לשנע את הריהוט ממקום למקום ומאזור פעילות אחד למשנהו.

    עיצוב סביבת למידה בהתאמה אישית
    ריהוט למועדונים ובתי ספר דורש תשומת לב מיוחדת וחשיבה על כל פרט ופרט. לכן, כאשר אנחנו מתכננים פינות ישיבה אנחנו מתבוננים בכל המתחם, בוחנים את כל האפשרויות ומציעים פתרונות המותאמים לצרכים הייחודיים של כל מקום. ניתן לעצב מתחם לפעילות אקטיבית, מתחם רגיעה, פינת קריאה, פינה לצפייה בסרטים, פינת התכנסות ועוד.

    עמידות הריהוט
    הבדים ומוצרי הטקסטיל שבהם אנחנו משתמשים עמידים ללכלוך וכתמים, ניתנים לכיבוס וגם בשמש הישראלית לא דוהים. העץ איכותי וניתן ליהנות ממנו למשך שנים רבות והספוגים לא נמעכים ולא שוקעים.

    בין לקוחותינו: מתנ"סים, משחקיות, מועדוניות, פנימיות, מעונות, עיריות, מועצות, קיבוצים, מושבים, מרכזי העשרה וחוגים, מרכזי ספורט, ספריות ועוד.

    למידע והזמנות: 050-797-8484 או צרו קשר
    WhatsApp  
    פתיחת צ'אט
    1
    צריכים עזרה?
    שלום לך!
    על כל שאלה נשמח לענות